Proyecto Nos preocupa tu vida

#Nospreocupatuvida

Proyecto de atención a  mujeres víctimas de violencia de género

Junto con las asociaciones AIVIG y AMAR, la Asociación ALMA participa en el proyecto desarrollado por la Dirección de Igualdad del Sindicato Csif con el fin de formar al personal delegado sindical para que puedan localizar y atender a mujeres que sufren violencia de género.

Desafío

Zenbat emakumezko genero indarkeriaren biktimak baztertzen ari dira edo beren lan-eskubideak gauzatzeko zailtasunak dituzte eta errebindimitatu egiten al dira? Zenbat horietatik ere ez dute biktima baten egiaztapena kexatu ez dutelako? Zenbat etortzen dira gertaerak salatzeko?

Galdera hauek guztiek ez dute erantzunik, ez dago datuak, ez dago babesik, ez dago laguntza. Hori dela eta, CSIFek eta CEPek biktimen tratamendu egokia bultzatzeko lantokian, urrats berri bat egin dute zure bizitza pribatutzeko kanpainarekin eta AIVIG, ALMArekin eta elkarrekin lankidetza estuan erabaki dute. LOVE sortu #nospreocupatuvida zerbitzua, VICTIMS-eko LAGUNTZA BERRIA.